Sunday, February 14, 2010

Spinati-sinihallitusjuustu pasta!


Seekord tegime, ka esimese väikese video. Pasta näol on tegemist rammusa, kuid väga hõrgu pastaga. Proovige kindlasti järele.

Spinati- sinihallitusjuustu pasta (3-4 portsjonit).

200-250 penne pastat (sobivad ka muud sordid: kruvid, liblikad)
150 grammi sinihallitusjuustu (mitte kõige odavamat, veidi kvaliteetsemat)
100 grammi spinati lehti
300-400 ml. toidukoort
300 grammi kanafileed
150 grammi sampinjone
1 keskmine sibul
soola
pipart

Videost leiate kuidas neist komponentidest valmibki spinati-sinihallitusjuustu pasta.
Head kokkamist!

5 comments:

Nelli said...

oh sa pagan. mul hakkas praegu suu vett jooksma. spinat rokib!

mummu said...

Väga nämma pasta on.... spinat lausa sulab suus koos juustuga.. soovitan täiega

Gerli said...

Hawaii sealihawok (soovitan soojalt!! nii hea ja lihtne teha..)

jätkub kolmele

Koostis:
200 kuni 300 g kondita sealiha
2 küünt küüslauku
1 punast ja 1 rohelist paprikat
3 kuni 4 talisibulat
1 porgandit
250 g tükeldatud konservitud ananassi
1 dl ananassimahla või ananassikonservi vedelikku
1 tl ingveripulbrit
1 sl maisitärklist
3 sl sojakastet

Valmistamine:
Lõika sealiha kuubikuteks, paprikad õhukesteks viiludeks ja porgand õhukesteks seibideks, tükelda roheline sibul.
Sega väikeses kausis omavahel ananassimahl, tärklis, ingveripulber ja sojakaste.
Pruunista liha suurel pannil õlis. Seejärel lisa paprikad, porgand, roheline sibul, ananassitükikesed ja purustatud küüslauguküüned. Prae 2 minutit pidevalt segades, keera kuumus väiksemaks ja lisa ananassimahla-tärklise-sojakastme segu. Sega hästi läbi ja kuumuta veel 1 minut.
Serveeri kuumalt riisiga.

mummu said...

Ma isiklikult pole eriline sealiha fänn.. mitte, et mul midagi sealiha vastu oleks aga eelistan siiski veise või kanaliha.. Tuleb järele proovida ning sealiha asendada millegi muuga, ma arvan, et siis tuleb ka väga maitsev:D

Anonymous said...

nii isuäratav! Tahan seda kindlasti ise ka teha!
Ma kahjuks kanaliha ega loomaliha ei söö. Huvitav, kas seda sobiks ka lõhega teha?

Tahtsin veel küsida, mis kuumusel sul pliit oli, kui sa kastet tegid..kui see juba keema hakkas..?
Ma pole eriti osav kokkaja, seega ma pean alati kõik kuumused jms välja uurima, et midagi pärast nässu ei läheks:P